Novas

mércores, 13 de xaneiro de 2021

A Oficina de Atención ao Cidadán do Concello atendeu o pasado ano 62.085 chamadas, un 62 % máis que en 2019

O edil de Urbanismo e Organización Interna, Julián Reina, deu conta esta mañá en comisión informativa do rexistro de consultas no exercicio da pandemia, cunha media de 255 diarias. A responsable da concellería de Obras, Ana Lamas, informou aos grupos da oposición do número de actuacións desenvolvidas no pasado ano pola cuadrilla municipal, en total 456


O concelleiro de Urbanismo en Organización Interna, Julián Reina, deu conta esta mañá na comisión informativa de Medio Ambiente, Urbanismo, Servizos, Obras, Seguridade e Contratación do número de chamadas telefónicas atendidas pola Oficina de Atención Cidadá (OAC) do Concello de Ferrol no 2020, o ano da pandemia. Rexistráronse un total de 62.085, unhas 255 diarias, o que supón un 62 % máis que no 2019, cando se rexistraron 38.145. 


Das consultas atendidas no exercicio da covid-19 (62.085), un total de 24.244, preto do 40 %, resolvéronse na mesma oficina municipal de forma directa e o resto deriváronse ao departamento correspondente. Das atendidas no ano 2019 (38.145), o persoal da OAC deu resposta a 10.949 chamadas (29 %) e o resto trasladáronse á sección oportuna. Pola súa banda, a concelleira de Obras e Servizos, Ana Lamas, deu conta aos grupos da oposición durante a comisión do número de intervencións desenvolvidas pola cuadrilla municipal ao longo do pasado ano, 456 en total, entre reparacións en edificios municipais, a instalación de sinalización e reparacións en viarios, entre outras actuacións. A edil explicou que estes labores se suman ás que habitualmente leva a cabo o persoal da cuadrilla.

Utilizamos cookies propias e de terceiros para mellorar a experiencia de navegación, e ofrecer contidos personalizados. Ao continuar coa navegación entendemos que se acepta a nosa política de cookies.

Pechar