Nº expediente |
AV 05101 15/30 |
Denominación |
CONTRATACION DO SERVIZO DE XESTIÓN DOS LOCAIS DE ENSAIO DO CONCELLO DE FERROL |
Tipo de expediente |
Servizos |
Suxeito a regulación harmonizada |
Non |
Procedemento de adxudicación |
Procedemento aberto con pluralidade de criterios de valoración |
Tramitación |
Ordinaria |
Garantía provisional |
Non se esixe |
Clasificación do contratista |
|
Orzamento (con IVE) |
45.000,00 €/ano |
Orzamento (sen IVE) |
37.190,08 €/ano |
Publicación en perfil |
26/11/2015 10:01:00 |
Estado |
Adxudicación |
Presentación de proposicións
Inicio |
11/12/2015 |
Fin |
26/12/2015 |
Lugar presentación proposicións |
Rexistro Xeral do Concello en horas de 9 a 14 horas de luns a venres e de 9 a 13 horas os sábados e días non laborais para o persoal do Concello |
A información contida neste apartado é únicamente a efectos informativos.
Comité de expertos |
Por resolución da concelleira de Economía, Facenda, Emprego e RRHH, en data 20/1/2016 se designou o Comité de Expertos, os cales se encargarán da valoración do criterio non avaliable mediante cifras ou porcentaxes (sobre B). O comité está integrado por:
- Arquitecto Municipal: don Felipe Cotovad Martínez - Enxeñeiro Municipal: don Alberto Castro Rascado - Productor executivo Teatro Jofre-contrato servizos Eulen: don Francisco Casteleiro Fraga. |
Data de publicación na web do comité de expertos |
|
Nome da apertura |
Sobres B) "Referencias Técnicas" |
Lugar da apertura |
Sala de Comisións do Concello de Ferrol |
Data da apertura |
26/01/2016 |
Hora da apertura |
9:40 |
Data de publicación da apertura na web |
22/01/2016 11:53:00 |
Nome da apertura |
Sobres C) "Oferta económica" |
Lugar da apertura |
Sala de PRENSA do Concello de Ferrol |
Data da apertura |
08/03/2016 |
Hora da apertura |
9:35 |
Data de publicación da apertura na web |
04/03/2016 11:54:00 |
Datos da adxudicación |
Ver |
Anuncio de adxudicación |
|
Data de publicación da adxudicación na web |
20/06/2016 11:33:00 |
Outros acordos |
|
O que se fai público en cumprimento do disposto no artigo 151.4 do Real Decreto Legislativo 3/2011, de 14 de novembro, polo que se aproba o texto refundido da Lei de contratos do sector público.
Data de formalizacion do contrato |
11/06/2016 |
Adxudicatario |
ATLANTIC PONTE 2000, SLU |
Importe de adxudicación (sen IVE) |
63200,00 |
Importe de adxudicación (con IVE) |
|
Observacións |
*PLURIANUAL (2 ANOS) / IVE do 21 % |
Empresas que concurriron á licitación
Nome |
María Dolores Ameneiro Pena |
Cargo |
Xefa do Negociado de Cultura |
Consonte establece o prego de cláusulas administrativas o prazo de presentación de proposicións é de 15 días naturais contados dende o día seguinte ó da última publicación do anuncio de licitación no Perfil do contratante (publicado o día 26/11/2015) ou no BOP (pendente de publicar), polo que a data de remate do prazo de presentación de proposicións virá determinada pola publicación do anuncio no BOP. Con data 23/11/2015 aprobouse un anexo ó prego de prescricións técnicas relativo á omisión de material no punto 4. - EQUIPAMENTOS E INSTRUMENTOS e que consta á súa disposición no apartado "Plano" desde Perfil.
Formalización do contrato: Data de formalización: 11/06/2016 Adxudicatario: ATLANTIC PONTE 2000, SLU. Datos da adxudicación: ver acordo de adxudicación neste Perfil
|