Xestións necesarias

Tramitación no xulgado

É preciso tramitalo diante do xuíz encargado do rexistro civil ou do xuíz de paz, si é o caso, correspondente ao domicilio de calquera dos contraentes, indicando:

a) O réxime económico.
b) Que se desexa prestar o consentimento diante do Alcalde de Ferrol.

DOCUMENTACIÓN QUE TEÑEN QUE PRESENTAR OS CONTRAENTES NO XULGADO:

Para españois:

a) Partida de nacemento literal.
b) Certificado de empadroamento.
c) Declaración xurada do estado civil.
d) Fotocopia DNI dos contraentes.

Ademáis, no expediente deberán prestar declaración dúas testemuñas propostas polos contraentes e un parente, amigo ou achegado dun ou doutro contraente.

Para extranxeiros:
a) Partida de nacemento (traducida e legalizada polo Consulado).
b) Declaración xurada do estado civil.
c) Fotocopia pasaportes

No caso de que o contemple a lexislación do seu pais, será necesario á publicación de edictos.

DOCUMENTACIÓN QUE HAI QUE SOLICITAR PARA RESERVAR DATA NO CONCELLO

Un xustificante de inicio da tramitación do expediente previo no Xulgado correspondente.

LIBRO DE FAMILIA

Debe solicitarse no Xulgado onde se tramitou o expediente unha semana despois da celebración da cerimonia do casamento.

CONTACTO NO REXISTRO CIVIL DOS XULGADOS DE FERROL

Teléfono: 981337355
Fax: 981337356
Correo electrónico: rexistrocivil.ferrol@justicia.es

Tramitación no Concello

Título PDF
Solicitude de pago de taxas PDF
Instruccións PDF
Música PDF
Plano do Torrente Ballester PDF
Testemuñas PDF
Enquisa de satisfacción PDF
Guión PDF

Solicitudes de reserva

Título PDF
Auditorio PDF
Sala de xuntas PDF
Patio PDF

Utilizamos cookies propias e de terceiros para mellorar a experiencia de navegación, e ofrecer contidos personalizados. Ao continuar coa navegación entendemos que se acepta a nosa política de cookies.

Pechar