Necesidades |
A necesidade e características do presente contrato veñen recollidas no informe do arquiitecto municipal que figura no expediente:
1.- OBXECTO
Ten como obxecto o presente prego definir as condicións necesarias para a contratación dunha enquisa de mobilidade actual e actualizar os datos dispoñibles da anterior enquisa do ano 2008.
A enquisa de mobilidade aborda a seguinte información:
- Aspectos socioeconómicos da persoa seleccionada (datos personais e familiares e recursos de mobilidade).
- Principais desprazamentos dentro e fóra da cidade de Ferrol (orixe, destino, momentos, motivos, e medios de desprazamento).
- Opinión sobre diversos aspectos relacionados coa mobilidade en Ferrol.
2.- CARACTERÍSTICAS TÉCNICAS DA ENQUISA DE MOBILIDADE DO CONCELLO DE FERROL 2021
A Enquisa de Mobilidade do Concello de Ferrol contrúese a partires da información suministrada a través da enquisa Ómnibus semestral que o Instituto Sondaxe realiza no municipio de Ferrol.
A ficha técnica é a seguinte:
- Ámbito: Municipio de Ferrol
- Universo: Poboación residente de ámbos xéneros de 18 anos e máis.
- Tipo de Enquisa: Mixta (telefónica e Persoal) asistida por tablets ou soportes móbiles.(Sistema Mobinet).
- Tamaño da Mostra: 900 entrevistas da enquisa Ómnibus semestral no Concello de Ferrol.
- Selección das Entrevistas: afixación óptima por distritos censais. Selección aleatoria do fogar, con cotas de xénero e idade para a selección do entrevistado.
- Error mostral: cun nivel de confianza do 95%, e P=Q como caso máis desfavorable, o erro mostral é de +- 3,3% en datos acumulados.
2.- DOCUMENTACIÓN A ACHEGAR RESULTADO DA ENQUISA
- Bases de Datos, coa información da enquisa en soporte informático, tanto do ficheiro de individuos como do fichero de desprazamentos.
- Explotación da enquisa. Documento resume que recolla a metodoloxía utilizada, muestra, cuestionario, informe do traballo de campo e explotación básica da información obtida.
3.- PRAZO DE EXECUCIÓN DA ENQUISA
2 meses
4.- ORZAMENTO DO CONTRATO
Establécense os seguintes honorarios de contrato:
Orzamento estimado 14.500 € máis IVE, 17.545€ con IVE
5.- CRITERIO DE ADXUDICACIÓN
O criterio de adxudicación do contrato será unicamente o económico.
A Enquisa de Mobilidade do Concello de Ferrol contrúese a partires da información suministrada a través da enquisa Ómnibus semestral que o Instituto Sondaxe realiza no municipio de Ferrol.
Proponse a solicitude de oferta económica á Empresa Instituto Sondaxe SL , por ser ésta a única empresa en Galicia que conta cunha enquisa semestral Ómnibus que realiza no municipio, sendo precisa e imprescindible esta información para poder realizar a Enquisa de Mobilidade do Concello de Ferrol 2021.
6.- FORMA DE PAGO
Presentarase a factura correspondiente no Rexistro Xeral do Concello de Ferrol conxuntamente co documento obxecto do contrato. O pago realizarase despois de contar o documento co informe favorable dos servizos técnicos municipais. |